wtorek, 24 październik 2017

Wymarzony lokal – co można zrobić, żeby przedsięwzięcie wypaliło?

wlasny lokalTo marzenie wielu, aby nareszcie, po paru sezonach przepracowanych na kuchni w innej restauracji wreszcie uruchomić własny dom restauracyjny.

Tobie się to udało. Pracowałeś niezwykle ciężko i wreszcie stać cię, aby założyć swoją restaurację. Co prawda na razie to wynajęty lokal, ale cóż, od czegoś trzeba jakoś zacząć. Jednak czy wiesz które cechy winien posiadać lokal, żeby konsumenci odwiedzali go często i chętnie?

Wbrew rozpowszechnionej opinii dobra restauracja nie powinna obejmować niezwykle bogatej karty menu. Wystarczy naprawdę jedynie kilka potraw, lecz twórczych oraz ugotowanych na najwyższym poziomie. Dużo dań w menu oznacza codzienny zakup sporej liczby produktów, by dania były zdrowe. To, jak wiadomo, dużo kosztuje a również potrafi narazić nas na złe konsekwencje, gdy do restauracji nie przyjdzie tylu gości ilu początkowo się spodziewaliśmy. Potrafi się okazać, iż młode warzywa oraz mięso miast na talerzu, wylądują w pojemniku. Dodatkowo, niewielka ilość dań sugeruje, że właściciel ma oryginalny plan na pub i wie, że nie sposób zaspokoić każdego. Dobrze więc skupić się na kilku daniach, jakie będą nadzwyczaj świetne i smaczne, aniżeli na ogromnej sumie potraw, jakie będą do niczego.

jedzeniePosiłki serwowane w barze powinny nade wszystko naciskać na wszystkie zmysły. Powinny również cieszyć oko, jak również podniebienie oraz nozdrza. Ładnie pachnąca potrawa, jaka w dodatku jest bardzo doskonała będzie ciekawić klientów. Każda potrawa powinna być ciekawa oraz wykonana z wielkiej jakości wyrobów. Nie odkładajmy na kawałkach – to źle wpłynie na postęp restauracji.

Odpowiednio, jeżeli wystrój restauracji będzie zaopatrzony w zdecydowanym stylu. Zasłony, stoły, obrusy, krzesła, a ponadto muzyka emitowana w tle – to wszystko działa na to, jak restaurację odbiorą konsumenci.

Oprócz jedzenia kluczową kwestię odgrywa obsługa lokalu. Jeśli będzie radosna, radosna oraz pozytywnie nastawiona do służby, to szczególnie dobrze. Klienci będą się czuć w Twojej restauracji niczym w bloku oraz z ochotą będą wpadać na kolejne posiłki. Opryskliwa, niemiła i ślamazarna obsługa kelnerska odstraszy skutecznie klientów.